Service

Voor elk product dat door ons of via een van onze erkende wederverkopers is verkocht geven wij u volledige NRG-service. Deze service bestaat uit: persoonlijk contact, mouwen opstropen en ouderwetse mentaliteit. Geen keuzemenu’s, vervelende voorwaarden of poespas. U en uw klant staan voor ons centraal.

Om u hierin zo goed mogelijk te helpen attenderen wij u op de volgende zaken:

  • Vragen over het gebruik van een artikel (denk aan het instellen van de computer OF de werking van apps OF het koppelen met uw smart device) dient u te stellen aan de verkopende partij.
  • Bekijk ook eens onze pagina met veel gestelde vragen: https://www.nrgfitness.nl/service/faq/.
  • Veel van de oplossingen vindt u terug in de handleiding van uw toestel. Mocht u deze niet meer in uw bezit hebben dan vindt u hier een overzicht.
  • Wenst u onderdelen te bestellen buiten garantie en heeft u geen aankoopbon meer? Stuur dan een e-mail naar service@nrgfitness.nl, u ontvangt dan een ticketnummer en wij reageren dan met een prijs en levertijd.

Heeft u bovenstaande stappen doorlopen dan kunt u het formulier hieronder invullen door op start te drukken. 

Aangezien de garantievoorwaarden en termijnen bij ons per merk verschillen verzoeken wij u in het formulier hieronder ook uw merk aan te geven. Indien mogelijk proberen wij u eerst per telefoon of email te helpen. Mocht dit niet lukken dan verlenen wij service aan huis. Wij schakelen dan onze servicepartner in. U wordt hiervan op de hoogte gesteld door ons. De servicepartner zal vervolgens telefonisch met u een afspraak maken om een afspraak in te plannen.

Mocht de serviceaanvraag buiten de garantieperiode vallen informeren wij u altijd bij voorbaat over de mogelijke kosten en eventuele levertijd onderdelen.

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. Onvolledig ingevulde formulieren kunnen leiden tot vertraging in de behandeling van uw serviceaanvraag.

Een begeleidende foto of video helpt ons om een zo goed mogelijke diagnose te stellen. Het bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. Indien u een bestand wilt doorsturen dat groter is dan 5 MB verzoeken wij u dit aan te geven in uw klachtomschrijving, we zullen u dan een upload link sturen.

Let op: gebruikersfouten en achterstallig onderhoud vallen niet onder onze garantievoorwaarden.